[ZEISS Vision Korea]

Customer Order Management Associate(계약직)

ZEISS는 1846년 창립자 칼 자이스(Carl Zeiss)가 독일 예나에 문을 연 정밀 기계 및 광학 공방에서 시작해 오늘날 광학 및 광전자 분야를 선도하는 글로벌 기업이자 가장 상징적인 독일 브랜드 중 하나인 ZEISS 로 성장했습니다. 현재 전세계 약 43,000 명의 임직원이 근무하고 있는 ZEISS Group은 광학 및 광전자 공학 분야의 세계적인 선도 기업으로서 175년 동안 기술발전에 기여해 왔습니다. 


1986년 설립 이래, ZEISS 코리아는 독일의 첨단 광학 기술을 한국 시장에 제공하고 있습니다.   한국 개인 소비자들을 위한 안경, 의료기기뿐만 아니라 반도체, 현미경, 품질 솔루션 등 다양한 제품을 기반으로 한국 기업과 협력하고 있습니다. 한국에서 ZEISS는 300 이상의 우수한 직원들과 함께 꾸준히 성장하며 기업의 사회적 책임 활동에 노력을 기울이고 있습니다.


한국에 ZEISS는 서울 본사 및 ZEISS 브랜드 센터와 지방 오피스(화성, 대구, 부산, 창원, 광주)와 현미경 사업부의 Solution Lab, 고객이 직접 ZEISS 기술을 체험해 볼 수 있는 ZEISS 이노베이션 센터를 갖추고 있습니다.

포지션 및 자격요건

Customer Order Management Associate(계약직)
( 2명 )

담당업무

Respond promptly to customer inquiries via phone, email, or chat.

Handle and resolve customer complaints in a professional manner.

Provide product/service information to customers.

Keep records of customer interactions and transactions.

Follow communication procedures, guidelines, and policies.

Meet performance targets for response time, resolution time, and customer satisfaction.

Collaborate with team members and other departments to improve customer service.

Customer Order Management


자격요건

Ophthalmic optics majors preferred

Previous experience in customer service or a related field preferred. 

Excellent communication skills, both verbal and written.

Strong problem-solving abilities.

Ability to multitask and prioritize tasks effectively.

Proficiency in computer applications (e.g., CRM software, Microsoft Office).

Ability to work well in a team environment.




전형절차

ㆍ서류전형 > 면접전형 >  최종합격

ㆍ면접일정은 추후 통보됩니다.


유의사항

ㆍ허위사실이 발견될 경우 채용이 취소될 수 있습니다.