엔구코리아 주식회사

CS Executive(팀장) 채용

Engoo 는 전세계 14+개국에 온라인 1:1 영어회화 서비스를 제공하고 있는 글로벌 기업입니다.

앞으로 Engoo Korea 의 새로운 도약과 Global Opportunity 에 동참하실 도전적이고 유능한 인재를 모집합니다.


포지션 및 자격요건

담당업무( 1명 )

ㆍOperation Service Team / CS Executive(팀장)

- 영어 능통자, 콜센터 X

- 팀 조직 관리, 수업관리 및 서비스 만족 관리

- 본사와의 CS 협력 및 교육 서비스 품질 관리

- 신속하고 정확한 고객 응대 및 세일즈

ㆍTeam management skills.

ㆍFluent English communication skills.

ㆍLesson quality control communicate with global teams in English when students file complaints

**e.g., teacher issues, connection issues, etc. to ensure that our students receive high-quality English

lesson services in a timely manner

ㆍProvide best possible online customer service respond to/process online inquiries submitted via our

website, social commerce websites, Facebook page, etc.; must ensure all inquiries are handled promptly and accurately

ㆍExhibit best possible ability to speak with customers when needed greet incoming phone calls,

respond to inquiries; requires effective multi-tasking skills; must ensure all inquiries are addressed promptly and accurately

ㆍOperational duties Including receipts issuance, process refund, generate monthly customer inquiries

report; must be highly detail-oriented

ㆍOverlook management of students making calls to students at various time points such as at the

time of registration, completion of free trial lessons, expiration of subscription, etc. to introduce overall

service and promote sales and accurately

ㆍCommunicate with country head coordinate and execute various projects efficiently

ㆍWork with CS staff monitor and delegate tasks appropriately


스킬

ㆍ영어, 영어작문, 영어회화, CS, CX


자격요건

ㆍ학력 : 대졸이상

ㆍ경력 : 5 ~ 10년

ㆍExcellent internal/external customer communication and negotiation skills

ㆍFamiliar with Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, etc.)

ㆍCritical thinking and analytical skills to analyze/identify customer needs

ㆍProblem solving skills to assist with and handle customer complaints

ㆍAbility to prioritize tasks in a multi-tasked environment

ㆍCustomer facing job experience is a plus, CS team management is also plus.



근무 조건

ㆍ고용 형태 : 정규직

ㆍ근무 지역 : 경기 과천시

ㆍ근무 요일/시간 : 주5일(월~금) | 09:30 ~ 18:30


복지 및 혜택

ㆍ업무용 노트북 및 기타 필요 장비 제공

ㆍ자기계발을 위한 도서 구입비 및 엔구 학습 기회를 제공

ㆍ생일 축하합니다. 생일자 반차 사용 가능 (생일이 수요일이라면 금요일에 사용해도 돼요!)

ㆍ불편한 복장은 NO, 캐주얼한 복장으로 출근

ㆍ개인 업무 집중을 위한 내 자리와 협업을 가능케 하는 회의실 공간

ㆍ임직원 건강검진 제공

ㆍ명절 선물 지원

ㆍ회식 없는 칼퇴 지향 회사

ㆍ이외에도 다양한 복지 구상 중


전형절차

ㆍ서류전형 > 1차면접 > 2차면접 > 최종합격

ㆍ면접일정은 추후 통보됩니다.


유의사항

ㆍ허위사실이 발견될 경우 채용이 취소될 수 있습니다.