Client Service

라피플코리아 리미티드는 2019년에 설립된 회사로 자본금 5,000만원 사원수 10명 규모의 중소기업입니다. 서울 강남구 테헤란로 328 (역삼동, 동우빌딩)에 위치하고 있으며, 인재추천, 커리어컨설팅사업을 하고 있습니다.

포지션 및 자격요건

Client Service Advisor    

*외국계 명품 브랜드

포지션 : Client Service Advisor   

- Provide assistance to our clients by replying to product, aftersales, Corporate, e-commerce enquiries through emails, phone calls, instant messaging and live chat in a timely and professional manner demonstrating luxury through service
-Accurately track client details and requests using CRM systems
-Engage in e-commerce sales with ability of cross/upselling through Omnichannel services 
-Handle ecommerce-related client support issue like missing items in packages, delayed shipments

지원자격 : 
- Minimum a year experience in sales or service-oriented role (Customer Service, Store Assistant) 
in the luxury industry
- Proficiency in both written and spoken English


전형절차

ㆍ서류전형 > 1차면접 > 2차면접 > 임원면접 > 최종합격

ㆍ면접일정은 추후 통보됩니다.


유의사항

ㆍ허위사실이 발견될 경우 채용이 취소될 수 있습니다.