담당업무
ㆍ컨시어지 /리셉션 / 회의실 관리 / Admin 업무 등
- Services include, but are not limited to: Concierge, Reception / Switchboard, Room Management, A/V Support, Meeting & Event Management, Community Programs, Meeting Supply Equipment, Food Services, Parking & Commute, Bicycle & Local Shuttle, Supported Employment, Company Store, Pet Programs, Document Services, Mail Services, Record Archiving, Office Supply Management, Moves, Adds, Changes, Furniture and Cable Management, Space Reset, Entrance Screening Protocol and Workplace Onboarding.
- Greets employees and announces clients and visitors. Conducts guest registration through badging software. Issues visitor passes and validate parking. Receives and directs incoming calls to appropriate parties.
자격요건
ㆍ영어가능자, 밝은 성격
ㆍ경력 : 유관경력(리셉션/비서/코디네이터 등) 1년 이상
근무조건
ㆍ근무시간 : 09시 ~ 18시 / 주5일 근무
ㆍ계약기간 : 6개월 (계약만료시 연장여부 검토)
ㆍ급여조건 : 월 255만원 (세전)
ㆍ특이사항 : 역삼역에 입주한 글로벌기업을 관리하는 외국계 서비스기업에 파견 근무됩니다.
계약기간 만료시 외국계 서비스기업 소속으로 직접 고용여부 검토 가능합니다.
ㆍ지원방법 : 이메일 접수(kmc@kmcjob.co.kr), 잡코리아 온라인 지원
ㆍ문의전화 : 02-3775-4663 / 한국맨파워센터 황호진 부장