[회사소개]
- 을지로입구역 인근에 위치한 유명 생명공학 제약기업
**인사 업무에 관심이 있고, 배움에 적극적인 분께 추천드립니다.
[모집분야 및 업무내용]
HR Admin
- Manage office operations: office supply management (meeting room, stationaries, coffee & beverages, Rent car, office & HR billing, etc.)
- Support congratulatory & condolence Supplies and relevant companywide notice
- Create Purchase Orders and proceed payments for office facilities and other GA/HR related matters
- Documentation of related documents
- Manage day-to-day relationship with external suppliers/vendors
- Support recruitment related matters(e.g. arrange Interview schedule, escort candidate etc)
- Guide new hire for onboarding regarding badges, office, stationaries etc.
- Deal with HR requests and respond on timely manner with a clear, shared understanding of HR procedures/policies
Receptionist
- Greet visitors by welcoming, and directing them appropriately
- Respond to Representative phone calls
- Notify company personnel of visitor’s arrivals
- Maintain security by following procedures, monitoring logbook, and issuing visitor badges
- Keep a safe and clean reception area by complying with procedures, rules, and regulations
[자격요건]
- Work experience as Receptionist, GA, HR for minimum 2 years
- Work experience in MNC as receptionist or GA/HR Staff is preferred but not a requirement
- Customer-oriented service mind, good interpersonal relationship and able to work as team
- Familiar with MS Excel (Spreadsheet)
- Good command in English
※ 취업보호 대상자(국가보훈대상자 등)는 관련 법령에 따라 우대
※ 해외여행 결격사유가 없는 자 (단, 남자는 병역필 또는 면제자)
[근무조건]
- 근무기간: 1년 (이후 연장 가능성 보유)
- 고용형태: 파견계약직
- 급여조건: 회사 내규
- 근무위치: 을지로역 인근
- 근무요일: 월-금
- 근무시간: 09:00 ~ 18:00
- 복리후생: 4대 보험, 연차, 연차수당, 제휴 호텔 할인, 화상영어 제휴 할인, 생일/명절 선물, 경조 휴가/경조금, 우수사원 시상 등
[전형절차]
서류 지원 -> 맨파워 상담 -> 지원 기업 서류 전형 -> 지원 기업 면접 전형 -> 최종 합격
※ 전형 절차는 채용 건 별로 차이가 있을 수 있습니다.
[지원서류]
- MS Word 양식 이력서
[지원방법]
- `지원하기` 클릭!
- 문의사항: 02-5051-6676