[ 회사 정보 ] - 다수의 최상급 럭셔리 브랜드 보유한 외국계 리테일 업체 - 한국 법인: 업력 30년 이상 / 사원수: 600~650명 / 매출액 3,500~4,400억
[ 포지션 정보 ] - 포지션 명: E-commerce Executive - 담당 브랜드: 대중적 인지도가 있는 중~고가 시계 브랜드
[ 담당 업무 ] - Harmonizing central strategy and developing local strategy - Communication with HQ team, local operation of major projects - Partnering with Local Retail team in supporting official e-commerce site - As a member of retail team to drive more traffic to e-commerce sites to increase sales through marketing support - Co-work with marketing team to execute digital marketing activations (banners, pop-ups, promotions etc) to leverage online traffic for both brand awareness and sales impact - Monitor and track current and emerging e-commerce trends utilizing web analytics and business tracking tools to maximize commercial impact of online sales and marketing activations.
[ 필수 조건 ] - 학력: 학사 - 경력: 1~5년 (이커머스 경력 1년 필수) - 영어 비즈니스 회화
[ 우대 조건 ] - 자사몰, Naver brandstore 직접 운영 경력 - 패션 업종 경력
- 외국계 경험
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