담당업무
-
고객사와의 연락 및 관리 업무를 담당하여 매출 증대에 기여합니다. - 한국의 고객사를 당사의 타지역 여러 브랜치들의 담당자들과 연결해주며 현지와의 커뮤니케이션에 도움을 줍니다.
- 시장
동향 및 경쟁사 분석을 통해 영업 전략을 수립하고 실행합니다.
- 새로운
고객을 발굴하고 유지하기 위한 영업 활동을 적극적으로 전개합니다.
- 제품에
대한 심층적인 이해를 바탕으로 고객에게 최적의 솔루션을 제안합니다.
- 매출
및 영업 KPI를 지속적으로 모니터링하여 목표 달성에 힘쓰실 분을 기다립니다.
이런
분을 찾고 있어요 - 기본적인 영업 기술과 커뮤니케이션 능력이 뛰어나신 분 - 기본적인 영어로 커뮤니케이션이 가능하신 분
- 전공
분야 관련 학위 소지자 및 관련 자격증을 소지하신 분을 우대합니다.
- 문제
해결 능력과 협상 능력을 보유하고 있는 분을 우대하오니 많은 지원 부탁드립니다.
이런
분이면 더 좋아요 -
섬유·의류·패션 산업에 대한 지식 또는 경험을 보유하신 분 우대합니다.
- 고객과의
관계 형성 및 유지 능력이 뛰어나신 분을 선호합니다.
- 팀원
간의 협업과 업무 공유에 적극적으로 참여하실 분을 환영합니다.
우대사항
ㆍ의류 MR / 부자재경력자 ㆍ영어가능자 ㆍ인근거주자 ㆍ유관업무 경력자 (2-3년) ㆍ즉시출근 가능자 ㆍ외국어 : TOEIC, IELTS ㆍ학력 : 전문대졸이상 ㆍ경력 : 경력2,3년↑
Major Job Responsibilities:
· Assist Branch Manager on developing potential business. · Maintain and monitor efficient relationship with all customers. · Function in the Export Sales to perform professionally and decently. · Liaise with various regional teams regarding sales and marketing activities. · Make the clients understand about the products and services. · Search for opportunities that enhance the sales and benefit the clients · Responsible for general inquiries from clients including samples and orders. · Provide administrative support such as quotations, sales orders and delivery schedules upon customers’ request. · Coordinate sales tools and samples supply. · Follow up monthly sales payment. · Identify and resolve customer concerns.
Job Requirements:
· Bachelor’s Degree. · Two to Three years of experience as a merchandiser or in trim department. · Excellent organizational skills and attention to detail. · Verbal and written communication skills in both Korean & English. · Strong Computer skills; MS Office. ERP experience preferred. · Ability to travel if necessary.
Skill ㆍMicrosoft Office, TOEIC, TOEIC Speaking etc.
|