담당업무
ㆍMainly responsible for
telemarketing effort to liaise with guests request and assist with Casino Ops
function. ㆍAssist players with booking
reservations pertaining to guest entertainment, dining, and other services. ㆍAssist Operations team with
the booking of Hotel, Limousine, restaurant reservations and all other request
for patrons. ㆍProcess all guest requests and
complaints and respond promptly and discreetly to guest inquiries. ㆍBe familiar with all hotel
services/features and local attractions/activities to respond to guest
inquiries accurately. ㆍUp-sell and cross-sell
property amenities to guests company-wide. ㆍProvide excellent service
consistent with the property’s core service standards and brand attributes. ㆍProactively seek to provide
refined luxury service ensuring guest satisfaction.
·
문의 오는 고객 요청 상황 응대및 카지노 운영팀
지원. ·
고객의 공연, 식사 등 서비스 예약. ·
객실, 리무진, 레스토랑 예약 등 고객 요청에 대해 운영 팀 지원. ·
고객 요청 및 불만 사항에 신속하고 신중한 응대. ·
호텔 이용 시설 안내 및 더 나은 상품 및 서비스
이용 유도 ·
호텔의 핵심 서비스 표준 및 브랜드 속성과 일치하는 우수한 서비스 제공. ·
고객 만족을 보장하는 세련된 서비스 제공.
자격요건
ㆍ학력 : 초대졸이상 (졸업예정자 가능)
ㆍ경력 : 신입 지원 가능 ㆍ영어와 한국어 동시에 구두 및 서면 의사 소통 능력 필요. ㆍ대학 졸업자 및 졸업 예정자 지원 가능 ㆍ기본적인 컴퓨터 사용 및 MS Office 문서 활용 능력 보유자. ㆍ주말 및 공휴일을 포함한 다양한 교대 근무 가능자. ㆍ전화 혹은 채팅 상담을 통한 서비스 경험자 우대.
우대사항
ㆍ해외연수자
ㆍ영어가능자
ㆍ봉사활동 경험
ㆍ컴퓨터활용능력 우수자
ㆍ유관업무 경험자(인턴·알바)
ㆍ3교대 근무 가능자
ㆍ야간근무 가능자
ㆍ영어권 거주자
ㆍ해외근무 가능자
ㆍ골프 유경험자
ㆍ전공 : 호텔·관광경영학, 카지노학과, 항공운항학과, 광고·홍보학, 영미어·문학
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