Customer Service Representative (CSR)  

 모집부문 및 상세내용 

Customer Service Representative (CSR) - 1명 


Role and responsibilities

▶ Responsible for all aspects of Sales order Management including managing open sales orders, quote creation, delivery tracking

▶ Responsible for all aspects of  I&Q and Warranty order Management including managing MRP run, internal PO creation, delivery tracking, expediting

▶ Collaborate with across the organization including key stakeholders and colleagues from Procurement, Planning, Logistics, Manufacturing, Finance, Service team

▶ Responsible for all aspects of Complete Kit Management Program

 

담당업무 

▶ 고객사의 구매요청에 대한 응대발주 및 견적서고객사 발주요청에 대한 핸들링

▶ 외부 고객 및 내부 부서 등 다양한 Stakeholder과의 협업 및 커뮤니케이션

▶ Complete Kit Management Program (CKM 프로그램담당 등

 

Education and experience

▶ Bachelor`s degree 

▶ At least more than 3 years of relevant experience, preferably in semiconductor equipment industry.

▶ Proven customer support experience

 

Skills

▶ Fluent English communication skill 

▶ Familiar with Excel & SAP

▶ Can learn and apply new information or skills

▶ Ability to multitask, prioritize and manage time effectively

 

자격요건

▶ SAP 사용경험 필수

▶ CSR 및 spares planner 업무경력 필수

▶ CSR, Planner, CKM functions을 폭 넓게 담당하실 수 있는 분

▶ 반도체사 CKM 프로그램 및 Return Materials Authorize 코디네이션 및 Reverse Specialist 관련 업무경력 선호 


  자세한 직무설명서는 아래 링크에서 확인 부탁드립니다

  링크 )  https://careers.asm.com/global/en/job/21606/Customer-Service-Representative

 

 근무조건

근무형태:정규직(수습기간)-3개월
근무일시:주 5일(월~금)
근무지역:(18469) 경기 화성시 동탄첨단산업1로 63-11(영천동)

 전형절차

 

 접수기간 및 방법

접수기간:2023년 5월 23일 ~
접수방법:홈페이지 지원
이력서양식:자유형식(영문이력서 필수)



 유의사항

ㆍ입사지원 서류에 허위사실이 발견될 경우, 채용확정 이후라도 채용이 취소될 수 있습니다.