[말레이시아근무] 여행사 Relocation 

재배치 부서업무 CS (월-금 근무)

Manpower Group Malaysia(Experis)는 2007년에 설립된 회사로 사원수 30,000명 규모의 외국계(외국 법인기타)입니다. Manpower Staffing Services (Malaysia) Sdn Bhd Suite 20.01, Level 20, Centrepoint South The Boulevard, Mid Valley City Kuala Lumpur - 59200, Kuala Lump에 위치하고 있으며, 인재 서칭, 인력 아웃소싱, HR 전문 컨설팅 서비스 등사업을 하고 있습니다.

포지션 및 자격요건

고객상담
( 2명 )

글로벌 해외기업에서 임무를 수행하며, 해외 근무를 하실 인재를 찾습니다!

포지션 : Customer Service Executive (Travel Relocation) - Native Korean
근무시간 : 8am-8pm ( 월-금, 3 교대근무, 주 40시간)
장소 : Ara Damansara office, Malaysia
급여 : MYR 8,500 + Skill Allowance RM 200 (upon completion of training)
*취업비자 신청 중에는 한국에서 재택근무로 시작합니다.


담당업무

ㆍ호텔 오버부킹 등 고객예약건에 예기치 않는 이슈가 있을시, 재배치 업무

ㆍ고객의 여행일정에 맞는 적합한 호텔을 검색하고 예약까지 돕는 업무


Job Description:

?Provides relocation support via telephone and email related to the product.

?Employ high level of interpersonal and communication skills while solving customer’s issues.

?Conducts basic probing to determine the next action to customer’s enquiries.

?Processes and manages orders or cases via support systems and portals

?To exceed customers expectation in terms of customer service & accurate information

?Work in a team to achieve the required KPI elements and SLA.

?Should have understanding and be aligned with Startekmethodology of Feedback & Coaching


자격요건

ㆍ학력 : 초대졸이상

ㆍ경력 : 신입


Requirements:

?Proficient in Korean and English in both oral and written

?Good communication skills

?Good time management and people management skills

?Able to work under pressure

?Proficient in MS Office & Computer Skills.

?Good in analytical and problem-solving skills.

?Applicant must be willing to work in rotational shift (operation hours: Mon -Fri/ 8am-8pm myt) 5 days a week (8 hours working / 1 hour meal break) -Possibility to change in the future

?Good command of computer skills / Microsoft Office and typing must be fast both in Korean and English.



복지혜택

?Work Permit Provided (renewable) 취업비자(갱시가능)

?Medical, Dental & Insurance coverage 의료보험

?Airport pickup service /Temporary accommodation 14 days (공항 픽업서비스 / 14일 단기숙소제공)

?Opening a bank account (현지계좌오픈 지원)

?Monthly company activities (회사 액티비티)

?Company van operated. (역-셔틀 서비스)


우대사항

ㆍ영어가능자


전형절차

ㆍ서류전형&영어테스트 > 1차면접 > 2차면접 > 최종합격

ㆍ면접일정은 추후 통보됩니다.


유의사항

ㆍ허위사실이 발견될 경우 채용이 취소될 수 있습니다.