[회사소개]

이탈리아 프리미엄 가전 브랜드

특히 커피머신 전체 세계 판매 1위로서 커피머신을 대표하는 브랜드이자 커피를 사랑하는 사람들에게 가장 사랑받는 글로벌 브랜드

 

[모집분야 및 업무내용]

모집분야 : Finance & HR Admin Specialist

1. Finance

-Office club management

- Manage Account Receivable booking, Manage Customers by system, Invoicing, VAT, Credit rating check, Overdue account monitoring etc.

- Account Payable management (Monthly Recurring vendors such as Water purifier, Copier, Security, Stationery etc.)

- Vendor master file management (including employees)

- Manage Employee & Travel expenses (Concur)

 

2. HR

- Assist HR recruiting process (Job posting, Arrange interviews, Interview follow up etc.)

- Annual Leave & Time card management (Mailplug)

- Employee benefit management (ex. CNY & Thanksgiving gift, Quarterly Flexible point)

 

3. Administrative (not limited to followings)

- Manage various vendors related to Office administration (ex. Security, Beverage, Copier, Stationery, etc.)

- Manage employee fringe benefits (Ex. Quarterly Flexible point, Birthday gift, Holiday gift for employee & main vendors(twice a year))

- Organize various company workshop, events and trainings (Ex. Christmas year end party, annual Company workshop, etc.)

- Individual Corporate Credit Card management

 

4. Ad-Hoc

- Collaborate with other Department on various projects

업무 교육 진행될 예정입니다.

 

[자격요건]

대졸 이상

- 1년 이상의 유관업무 경력자 우대

업무상 영어활용 가능자(Reading, Writing 필요)

- MS-Office(Excel, Word 가능자

 

[근무환경]

근무위치 서울시 서초구 강남대로 623 (신사역에서 도보 이동 가능)

근무시간 월요일~금요일, 09:00 ~ 18:00 (점심 휴게 1시간 포함)

급여 : 3천 초 / 중반

복리후생 : 4대 보험연차퇴직금생일/명절 선물경조 휴가/각종 경조금우수근무자 포상 등 당사규정

근무형태 맨파워 소속 파견 계약직 1(1년 계약완료 후, performance 를 바탕으로 필요시 계약 연장 가능성 있음)

 

[전형절차]
- 1차 서류

- 2차 면접

 

[지원방법]
국문이력서 이메일 제출 (자유 MS-Word 양식 가능아래 적힌 메일주소로 제출)

이메일 지원 pedro.kim@manpower.co.kr

이메일 제목 : [신사가전브랜드/Admin]-지원자성명OOO

 

[참고내용]
채용 시 마감되는 포지션이니 빠른 지원 부탁드립니다.

** 서류전형 합격자에 한해 개별 연락 드립니다.

 

[문의]
담당자 스태핑솔루션사업본부 김반석 대리

이메일 pedro.kim@manpower.co.kr

연락처 : 02-2051-6638