[회사소개] 이탈리아 프리미엄 가전 브랜드 특히 커피머신 전체 세계 판매 1위로서 커피머신을 대표하는 브랜드이자 커피를 사랑하는 사람들에게 가장 사랑받는 글로벌 브랜드
[모집분야 및 업무내용] 모집분야 : Finance & HR Admin Specialist 1. Finance -Office club management - Manage Account Receivable booking, Manage Customers by system, Invoicing, VAT, Credit rating check, Overdue account monitoring etc. - Account Payable management (Monthly Recurring vendors such as Water purifier, Copier, Security, Stationery etc.) - Vendor master file management (including employees) - Manage Employee & Travel expenses (Concur)
2. HR - Assist HR recruiting process (Job posting, Arrange interviews, Interview follow up etc.) - Annual Leave & Time card management (Mailplug) - Employee benefit management (ex. CNY & Thanksgiving gift, Quarterly Flexible point)
3. Administrative (not limited to followings) - Manage various vendors related to Office administration (ex. Security, Beverage, Copier, Stationery, etc.) - Manage employee fringe benefits (Ex. Quarterly Flexible point, Birthday gift, Holiday gift for employee & main vendors(twice a year)) - Organize various company workshop, events and trainings (Ex. Christmas year end party, annual Company workshop, etc.) - Individual Corporate Credit Card management
4. Ad-Hoc - Collaborate with other Department on various projects * 업무 교육 진행될 예정입니다.
[자격요건] - 대졸 이상 - 1년 이상의 유관업무 경력자 우대 - 업무상 영어활용 가능자(Reading, Writing 필요) - MS-Office(Excel, Word 등) 가능자
[근무환경] - 근무위치 : 서울시 서초구 강남대로 623 (신사역에서 도보 이동 가능) - 근무시간 : 월요일~금요일, 09:00 ~ 18:00 (점심 휴게 1시간 포함) - 급여 : 3천 초 / 중반 - 복리후생 : 4대 보험, 연차, 퇴직금, 생일/명절 선물, 경조 휴가/각종 경조금, 우수근무자 포상 등 당사규정 - 근무형태 : 맨파워 소속 파견 계약직 1년(1년 계약완료 후, performance 를 바탕으로 필요시 계약 연장 가능성 있음)
[전형절차] - 2차 면접
[지원방법] - 이메일 지원 : pedro.kim@manpower.co.kr - 이메일 제목 : [신사가전브랜드/Admin]-지원자성명OOO
[참고내용] ** 서류전형 합격자에 한해 개별 연락 드립니다.
[문의] - 이메일 : pedro.kim@manpower.co.kr - 연락처 : 02-2051-6638
|