[외국계] 반도체 RAPID Customer Support Engineer (사원~대리)

코리아휴먼리스오스시㈜는 1991년에 설립된 회사로 자본금 3억원, 매출액 139억 499만원, 사원수 407명 규모의 중소기업입니다. 서울 구로구 디지털로 243 (구로동, 지하이시티)에 위치하고 있으며, 인재컨설팅 및 인력서비스(헤드헌팅)사업을 하고 있습니다.

포지션 및 자격요건

RAPID CSE
( ○명 )

담당업무

Job Description/Preferred Qualifications
 

    • Evaluates, analyzes, diagnoses and troubleshoots technical equipment problems via telephone or at customer site.
    • Ensures equipment enhances customer production.
    • Repairs and updates equipment at customer facility.
    • Repairs of system level problems (which have multiple causes and  for which no standard procedures exist) are based on engineer’s technical knowledge, education, training and certification
    • Engineer’s may access and determine the problems existing in customers` processes such as chemical leaks or contamination, and as a result may recommend shutdown of customer fab due to unsafe conditions


자격요건

ㆍ학력 : 대졸이상

ㆍ경력 : 경력2년↑

Master`s Level Degree or work experience of 0 years , Bachelor`s Level Degree or work experience of 2 years 

  • Recitle 장비 경험자우대



전형절차

ㆍ서류전형 > 1차면접 > 임원면접 > 최종합격

ㆍ면접일정은 추후 통보됩니다.


유의사항

ㆍ허위사실이 발견될 경우 채용이 취소될 수 있습니다.