레이저 커팅 장비

필드서비스 엔지니어(Field Service Engineer) 경력 채용

  • Webpage http://www.salvagninigroup.com
  • Blog http://blog.naver.com/salvagnini_korea
  • YouTube  http://www.youtube.com/@Salvagninigroup/videos
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  • 공장자동화 / 4차산업혁명 / 기계설비 / 제조혁신 / 무인자동화 / 기술지원 / AS서비스 사업

  • 살바니니코리아(주)는 펀칭 머신, 프레스 브레이크, 파이버 레이저 절단기, FMS 라인, 자동창고 관련 소프트웨어 분야에서 전세계적으로 명성을 얻고 있는 이탈리아 Salvagnini Group의 한국 법인 입니다.
  • For sixty years, Salvagnini has been designing, producing and selling machine tools, industrial and flexible automation systems for sheet metal processing: fiber lasers, panel benders, press brakes, FMS systems, automatic store-towers and software are part of the vast product portfolio of the Group, which is known above all as a world-wide  leader in panel bending technology. 
채용분야 및 자격요건
모집분야
레이저 커팅 장비 필드서비스 엔지니어(경력)
담당업무
  • ☞ 살바니니 설비에 대한 기본교육 및 직무교육 완료 후 아래 업무 담당
  • ① 레이저 커팅 장비 및 시스템의 설치, 테스트 및 보수작업
  • ② 고객에게 장비 · 소프트웨어 운영 및 유지보수 교육
  • ③ 고객 맞춤 생산 교육
자격요건
  • 레어저 커팅 장비 설치/유지 보수 경험자 (5년 ~ 10년)
  • 초대졸 이상
  • 기계, 전기, 전자, 제어 관련 학과 전공
  • 영어 능력 : 영어 기술교육 및 기술자료 이해 가능한 수준
  • MS Office 사용 익숙하며, 컴퓨터 관련 지식 보유자
  • 운전면허 보유자
  • 해외출장 결격사유 없는 분
우대사항
  • 영어 능력 우수자
  • 다국적기업 근무 경험자
  • 기계관련 Tool 사용 숙련도가 뛰어난 분
  • 필드서비스 엔지니어 근무 경험
  • 산업장비 설치 관련 경험

Job Description

 

 Field Service Engineer

 

This role will improve customer’s satisfaction and help Salvagnini to be a reliable partner of customers.

The field service engineer to provide on/off line service for customers to success their business.

 

Key Responsibilities

 

·     Installation, commissioning and customer training of Salvagnini products.

고객 장비이력 관리 및 고객 만족 구현.

Management of customer equipment history and implementation of customer satisfaction.

·     일상적인 기계 사용 및 유지 보수와 관련된 고객을 위한 현장 서비스 또는 전화 지원.

Field service or phone support for customer relate to daily machine usage and maintenance.

·     고객이 보고한 문제 및 주기적으로 방문하는 고객 피드백.

Feedback customer reported issue and customer visiting periodically

·     서비스 리포트 작성 및 제출.

Preparing and submitting service reports.

·     판매 목표를 달성하기 위해 서비스 판매 관리자와 협력.

Coordinate with Service Sales manager to achieve sales target.

·     고객과의 업무 과정에서는 공손하고 전문적인 자세로 대하며, 고객의 생각을 존중하고 고객과 Salvagnini 사이의 신뢰를 증진 시킨다.

Behave politely and professionally when in contact with customer. Respect his ideas and promote trust between him and Salvagnini.

·     상황에 따라 Customer Service manager가 위임할 수 있는 기타 업무 담당.

Responsible for other duties which may be delegated from time to time by the Customer Service Manager.

 

Relations and Environment  관계 및 환경

·     살바니니코리아 고객과의 일상적인 contact.

Daily contact with customers of Salvagnini Korea;

·     살바니니코리아 내 타부서와 일상적인 업무 협업.

Daily contact with other department of Salvagnini Korea

·     국내 외근, 출장이 빈번하게 요구 됨.

Frequent domestic and oversea business trips are required.

 

Prefer candidate

A person who is sincere, caring and skilled in collaboration in diversified environment.

A person who has interest in automation equipment and qualifications and senses as engineers.

A person who has no grounds for disqualification for overseas business trip.


 

 

복리후생

  • 차량 지급
  • 국민연금, 고용보험, 산재보험, 건강보험
  • 퇴직금, 각종 경조금 지원, 기념선물 지급, 자기계발비 지원
  • 직원 생일 축하금 지급
  • 식비/식권 지급
  • 자녀 학자금 보조, 통신비 지원, 업무 관련 교육 (본사 외)
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전형절차

  1. 서류전형
  2. 면접
  3. 최종합격
※ 서류전형 합격자에 한해 면접일정은 추후 통보됩니다.

접수기간 및 방법

  • 접수기간 : 채용 시 까지
  • 이력서 : 잡코리아 이력서
  • 접수방법 : 잡코리아 온라인 지원

제출서류

  • 이력서/경력기술서
  • 연락처 : 031-422-4822 (내선3)

기타사항

  • 해외 여행에 결격 사유가 없는 자
  • 제출된 서류는 반환치 않습니다.
  • 제출된 서류에 허위가 있을 경우 입사 취소됩니다.

 

 

 

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