[비브라운코리아/Fixed-Term] 

Customer Solution Specialist

(CS Specialist)

비브라운코리아(주)는 1990년에 설립된 회사로 `전문성의 공유(Sharing Expertise)`라는 기업 철학에 따라 환자와 의료진의 안전을 최우선으로 하여 안전한 국내 의료 환경을 조성하기 위한 세이프티 캠페인, 국내 중소기업과의 협력을 추구하는 오픈 이노베이션 등 다양한 사회공헌 활동을 전개하고 있습니다.
비브아운(B. Braun)은 180년 역사를 기반으로 세계를 선도하고 있는 독일 의료기기 및 의약품, 서비스 분야 전문 기업입니다. 18가지 치료분야의 5,000여기 전문 의료기기 및 의약품 95%를 직접 제조 생산하고 있습니다. 서울 강남구 테헤란로 440 포스코센터 빌딩에 위치하고 있습니다. 

포지션 및 자격요건

CS 고객 상담원
( 0명 )

담당업무

·       Maintain a high level of order accuracy and carry out.

·       Take strong responsibility and end-to-end ownership for own work.

·       Provide professional support to internal and external customers.

·       Ensure all customers are advised of back orders on all urgent orders.

·       Fully participate in open communication to all team members and team leads.

·    Be proactive in making recommendations to the team lead / customer solution manager for improvements.

·       Process Credits after investigation and approval.

·       Continually monitor electronic orders (EDI) and take following actions.

·       Continually monitor and update all queries according to customer solution processes.

·       Build Master database and historical report.

·       Co-ordinate with Logistics team for the inbound & outbound delivery to wholesales & retail customers

·    Collecting raw data from ERP, processing and reporting business figures to expected audiences.


자격요건

ㆍ학력 : 대졸이상

ㆍ경력 : 경력1년↑


우대사항

ㆍ의료기기/제약 업계 경력

ㆍUDI 직무 경험


전형절차

ㆍ서류전형 > 1차면접 > 2차면접 > 임원면접 > 최종합격

ㆍ면접일정은 추후 통보됩니다.


유의사항

ㆍ허위사실이 발견될 경우 채용이 취소될 수 있습니다.