[인스파이어복합리조트] 

Housekeeping Coordinator (1~2년이내)

[Mohegan INSPIRE Entertainment Resort] 모히건 인스파이어 엔터테인먼트 리조트는 아시아의 차세대?엔터테인먼트 리조트이자 글로벌 관광 명소로써 다양한 최고급 시설과 즐길 거리를 한 자리에서 만날 수 있는 곳입니다. 여기에는 1,200실 규모의 럭셔리 호텔 3개동, 외국인 전용 카지노 중 국내 최대규모의 게이밍 시설, 다양한 K-pop 및 글로벌 아티스트의 공연이 가능한 15,000석 규모의 국내 최초 다목적 아레나, 여러 방향으로 뻗어 나가는 가변형 공간으로 구성된 컨벤션 센터, 사계절 이용가능한 대규모 돔형 실내 워터파크 그리고 야외 테마 공간, 그리고 국내외 유수의 쇼핑브랜드와, 고급 다이닝부터 스트릿 푸드까지 다양하게 즐길 수 있는 글로벌 미식 공간, 독보적인 최첨단 엔터테인먼트 요소가 결합된 리테일 시설이 포함됩니다. 특색 있는 시설 및 다채로운 엔터테인먼트 옵션을 갖춘 인스파이어는 전 세대를 아울러 모든 방문객에게 잊지 못할 경험을 선사할 것입니다.
[Spirit of Aquai] 모히건을?대표하는 문화 ‘Spirit of Aquai’는 모든 모히건기업의 멤버를 하나로 연결하는 행동과 가치입니다. Welcoming - 진심을 다하여 팀원과 게스트 그리고 파트너를 인스파이어 가족으로 환영합니다. Building Relationship - 팀원과 게스트 그리고 파트너에게 특별한 경험을 제공하여 장기적인 신뢰관계를 구축합니다. Mutual Respect - 팀원과 게스트 그리고 파트너를 상호 존중합니다. Cooperation - 팀원과 게스트 그리고 파트너와 함께 협력하여 공동의 목표를 달성합니다. 인스파이어는 모히건 가족으로서 Aquai 정신에 따라 즐겁게 일하며 역량을 펼쳐 나갈 팀 멤버들을 진심으로 환영합니다.
[HR Talk] INPSIRE Entertainment Resort에서 1275객실로 이루어진 INSPIRE Entertainment Resort의 Housekeeping 파트에서 근무해주실 Housekeeping Coordinator를 채용합니다. 호텔관련학과 출신을 선호하며, 5성급 호텔 및 대규모 복합 리조트 의 Housekeeping파트에서 1~2년 이내 근무해보신 경력이 있으신 분은 우대합니다. 자세한 사항은 아래의 Job Description을 참고해 주시기 바랍니다. POSITION SUMMARY Run sold room reports, verify room status, determine discrepant rooms, prioritize room cleaning, and update status of departing guest rooms. Assist Housekeeping management in managing daily activities. Act as a liaison to coordinate the efforts of Housekeeping, Engineering, Front Office, and Laundry. Document and resolve issues with discrepant rooms with the Front Desk. Prepare and distribute room assignments to Housekeeping staff. Record, monitor, and update list of ‘Do Not Disturb` rooms. Ensure that vacant dirty rooms are cleaned by the necessary time and assign rush rooms and rooms previously on the ‘Do Not Disturb` list. Complete required Housekeeping paperwork. PRIMARY DUTIES AND RESPONSIBILITIES Follow all company and safety and security policies and procedures. Report any maintenance problems, safety hazards, accidents, or injuries. Complete safety training and certifications. Ensure uniform and personal appearance are clean and professional. Maintain confidentiality of proprietary information. Protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs. Thank guests with genuine appreciation. Ensure adherence to quality expectations and standards. Develop and maintain positive working relationships with others. Support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely. Enter and locate work-related information using computers. Main communication channel of housekeeping operation. Communicate very closely, especially with outsourcing companies. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors. MINIMUM EDUCATION AND QUALIFICATIONS Diploma in Business Administration, Hospitality Management, or related major preferred. Excellent communications skills, written & oral proficiency in Korean and English language.
Other Requirements: Maintaining confidentiality within the organization and protect any information that classified as confidential. Requires a valid driver’s license and passport. Guess Facing work Environment Be able to stand for extended periods of time(while on duty) Be able to lift & Carry luggage when required Be able to work in a fast-paced and Shift work environment Based on Operational requirements, be able to work flexible hours including days, evenings, weekends, and holiday periods(Shift Schedule) especially for planned Event. Must be willing to travel locally and regionally to conduct business, and occasional travel within Korea. (해외 여행의 결격 사유가 없는 자)
[상세 직무기술서 및 지원방법] 국영문 통합 이력서(word 또는 PDF )를 LinkedIn(WD로 연결됩니다)을 통해 직접 지원
[지원시 유의사항] ‘채용 절차의 공정화의 관한 법률(이하 채용절차법)’에 의거하여, 자격증, 학위 등 증빙자료는 추후 요청 시 제출하게 됩니다. 이력서에 주민등록번호, 가족사항 등의 개인정보를 기재하지 마시기 바랍니다. 장애인 및 보훈 해당자는 관련 법에 의거, 우대합니다.(입사 확정시 추후 증빙 제출) *당사는 ‘채용절차법’에 의거, 채용 과정 중 업무와 무관한 일체의 개인신상정보를 묻거나 요구하지 않습니다. *
[채용일정]
2024.04.09 ~ 채용 시 마감(서류 제출 순으로 검토되며 빠르게 채용이 마감될 수 있습니다.)
[채용과정] 서류전형 -> 채용담당자 인터뷰 -> Business 인터뷰(2회 이상) -> 평판조회 -> On-Boarding (*상황에 따라 인터뷰 절차가 추가 및 변경될 수 있습니다.)
[인재모집 업체 관계자는 아래 내용을 주의하여 읽어주세요] Inspire Integrated Resort Co., Ltd.,는 오픈 된 포지션에 대해 의뢰하지 않은 인재모집업체(헤드헌터, 서치펌 등)의 도움을 받지 않습니다. 해당 포지션에 대한 유효한 서면 의뢰 요청 없이 인재모집 업체가 자의적으로 당사의 직원에게 제출한 모든 이력서는 당사의 재산으로 간주됩니다. 또한 기존에 당사와 계약이 체결된 인재모집업체라 하여도 직접적으로 서면 의뢰한 직위에 대해서만 유효하며, 그렇지 않을 경우 대행업체가 추천하여 당사가 고용한 후보자가 있더라도 수수료가 지급되지 않음을 유념하여 주시기 바랍니다.