전형절차 ㆍ서류전형 > 1차면접 > 2차면접 > 임원면접 > 최종합격 ㆍ면접일정은 추후 통보됩니다. |
존스랑라살㈜ JLL 통합시설관리 팀 - Finance Coordinator (육아휴직 대체 계약직) 회사 소개 [About JLL 코리아 (존스랑라살 주식회사)] JLL (NYSE: JLL)은 부동산 투자 및 관리를 전문으로 하는 글로벌 종합 부동산 서비스 회사입니다. JLL은 더 나은 세상을 위한 부동산의 미래를 만들어 나가기 위해 최첨단의 테크놀로지를 이용하여 고객, 직원 및 지역 사회를 위한 보람 있는 기회, 경이로운 공간 및 지속가능한 부동산 솔루션을 창출합니다. JLL은 2021년 매출 196 억 달러의 Fortune 500 대 기업으로서, 2022년 9월 30일 기준 80 개 이상의 국가에서 102,000 명 이상의 글로벌 인력이 서비스를 제공하고 있습니다. JLL은 존스랑라살 주식회사 (Jones Lang LaSalle Incorporated)의 브랜드 명칭 및 등록 상표입니다. jll.com
*담당업무 - To assist Finance Manager to complete financial tasks of clients such as PO submission, debit note check, annual PO closure, etc. - To coordinate and communicate effectively with operation team and other teams - To assist Finance Manager to identify the opportunities and risks when reviewing information submitted by operation team - To record and track on each spending in the PO list with latest information, tracking service acknowledgement; remind and push payment process in necessary. - To double check and validate accrual data accuracy and reasonable in month end closing session. - To assist Finance Manager to analysis the variance between actual expenditure and budget to complete monthly variance report - To assist Finance Manager on trainings to operational team as needed to better deliver finance work. - To assist Finance Manager to complete other Ad-hoc financial work *자격요건 - Minimum 3 years of Accounting experience - Bachelor degree or above in Accounting, Finance or related - SAP operation preferred, good skills in MS Excel - Ability to analyze and solve problems independently and objectively - Ability to plan and organize prioritize work and meet tight deadlines - Communication skills to work across departments or teams
|