외국계기업 IT HelpDesk

㈜디지탈씨오에스는 2004년에 설립된 회사로 자본금 2억원, 매출액 203억 1,509만원, 사원수 56명 규모의 고용노동부에서 선정한 강소기업입니다. 서울 영등포구 당산동4가에 위치하고 있으며, OA, Network, Server 장비 납품 및 유지보수사업을 하고 있습니다.

모집분야 및 자격요건

외국계기업 IT Helpdesk 상주근무
( ○명 )

담당업무

ㆍPC, LCD, Printer 등 사무기기 및 User Support

ㆍ서버, 네트워크 인프라 기술지원 및 운영,관리

ㆍ비즈니스 메일 작성, 소통 가능

ㆍ고객사 기술지원 업무, 상주근무 가능자


자격요건

ㆍ학력 :초졸이상

ㆍ경력 : 경력


우대사항

ㆍ영어가능자

ㆍ컴퓨터활용능력 우수자

ㆍ장기근무 가능자

ㆍ외국어 : TOEIC


Job Description 

Responsibilities: 

ㆍ Leading and coordinating the implementation of new local & global IT projects 

ㆍ Maintaining and improving infrastructure environment in Korea (Network, Voice, Servers, Market Data, external connectivity and others) 

ㆍ Complying with the global standards in delivering new systems & products 

ㆍ Reporting IT issues to EIS team leader and Head of IT, Korea 


Requirements: 

ㆍ Minimum 3 years of experience in IT preferably in financial industry 

ㆍ IT background (network/voice/server/market data/desktop) preferably within a global organization 

ㆍ Understanding of server platforms and its operating systems 

ㆍ Understanding of network and voice technologies 

ㆍ Familiar with IT regulations concerning financial sectors 

ㆍ Good verbal and written communication skills in Korean and English 

ㆍ A team player 

ㆍ Self-driven, highly motivated and goal oriented 

ㆍ Able to prioritize multiple tasks 


전형절차

ㆍ서류전형 > 1차면접 > 2차면접 > 임원면접 > 최종합격

ㆍ면접일정은 추후 통보됩니다.


유의사항

ㆍ허위사실이 발견될 경우 채용이 취소될 수 있습니다.