Key job responsibilities: The technician is required to provide support for data center build-out , go live readiness and then post-go-live support, as part of a team providing on call support, responsible for all onsite hardware break/fix, networking, cable management, installations and projects etc. This role involves covering 24x7 On-Call standby, shift rotations and traveling between the different sites/locations.
주요 업무: 데이터센터 구축 및 장비 설치와 고객 상용화 프로젝트를 지원하는 업무를 수행하며, 하드웨어 고장/수리, 네트워크 장비 관리, 케이블 관리 등의 역활을 수행합니다. 또한, 24/7대기, 교대근무를 수행할 수 있어야 하며 사이트 간 이동이 필요합니다. Ideal candidates need to be familiar with the following: - 2~5 years of IT infrastructure experience
- Experience troubleshooting server/network hardware issues
- Working in a 24/7/365 environment including 24x7 On-Call standby, shift rotations and working in the different sites/locations.
- Previous experience working in a Data Centre Environment
- Knowledge of Data Centre Ecosystem (cooling, electrical, networking, and structured cabling etc…)
- Business level of written English proficiency
자격요건: 2~5 년의 IT Infrastructure 지원 및 운영 경험자 서버/네트워크 하드웨어 문제 해결 가능한 분 24시간 대기근무 및 교대 근무가 가능하며 사이트간 이동이 가능하신 분 데이터센터 환경에서의 이전 근무 경험자 데이터센터 Ecosystem에 대한 지식(냉각, 전기, 네트워킹 및 케이블링)이 있으신 분 비지니스 수준의 영어 가능하신 분
우대사항
보훈대상자 우대, 장애인 우대
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