유럽 화장품 수출회사 무역 담당 직원 충원

포지션 및 자격요건

유럽 화장품 수출회사 무역 담당 직원 충원
( 1명 )

담당업무

회사규모는 소규모 이며 
운영팀 직원중 한명이 프랑스로 복귀 계획되어있어 인수인계를 위한 직원 1명을 충원합니다.
무역,영업관리를 담당하게 됩니다. Ecount ERP 이용 경험있으시면 우대합니다.
(영업지원 수출입통관 기획 관리 생산 발주 마감 품질 관리 -무역 관련 전반적인 업무)


현재 프랑스/한국/홍콩 직원들이 근무하고 있습니다. 원활한 업무를 위하여
영어로 회화,쓰기,읽기 모든 부분이 능통해야하며 불어가능할 시 우대합니다. 
유럽,미국 전시회로 인하여 해외출장이 있을 수 있습니다. 해외여행결격사유가 없어야 합니다.

장기 근무하실 분을 선호합니다. 

국문/영문이력서 이메일 발송 부탁드립니다.

work@fastbeautyretailing.com 


자격요건

ㆍ학력 : 대졸이상

ㆍ경력 : 경력2년↑


우대사항

ㆍ영어가능자

ㆍ컴퓨터활용능력 우수자

ㆍ프랑스어가능자

ㆍ유관업무 경력자 (2년)

ㆍ즉시출근 가능자

ㆍ장기근무 가능자




Responsibilities 

  • Strong leadership skills to evaluate ongoing sales performance and collaborating Korean supplier companies.
  • Ensuring the quality assurance of product.
  • Communication skills for effective verbal and written communications with executives, upper management
  • Managing custom clearance, shipment, placing orders for deadline
  • Advanced analytical and problem-solving skills to identify opportunities for sales process improvements and develop and implement new strategies
  • Technology skills to utilize database software tools in daily tasks
  • Research and reporting skills to analyze sales data and consumer trends to create sales forecasts and reports to upper management
ABOUT YOU
  • Bachelor`s degree in business or other relevant fields
  • Korean Native, Fluency in French or English
  • Strong organizational skills and strong interpersonal skills 
  • Ability to work independently and with professional discretion
  • Courses and majors or minors in subjects such as management, finance, statistics and marketing may be an asset
  • Experience working in a relevant sales or sales operations role
  • Ability to follow confidentiality guidelines 
  • Incredible communication skills
  • Great skills using the Microsoft Office Suite 
  • Communicating with customers, department heads, and a variety of suppliers


전형절차

ㆍ서류전형 > 임원면접 > 최종합격

ㆍ면접일정은 추후 통보됩니다.


유의사항

ㆍ허위사실이 발견될 경우 채용이 취소될 수 있습니다.