[광화문역/외국계기업]
   헬스케어사 Sales Admin & MKT Support


모집요강


모집부문모집내용

 

 

근무지

서울 종로구 종로1 (종로1가, 교보생명빌딩)

근무형태

- 켈리서비스 소속 12개월 계약

업무내용

- Order management: Order input, Delivery & Inventory check, Distributor’s in-market - sales data analysis (ending stock check by monthly)
- Processing invoices for all sales transactions
- Checking prices and contracts are up to date
- Reporting monthly sales results to the sales team
- Supporting the sales & marketing team with general operations to help reach the team’s objectives
- Taking phone calls from customers & distributors


근무시간

09:00 ~ 18:00 [주 5일 근무]

급여

경력별 협의가능(직전연봉 및 희망급여 작성 必) + benefit 제공

자격조건

Qualifications:
?Experience in planning, coordinating, budgeting, accounts payable, project management
?Excellent written, verbal communication skills along with good interpersonal and group communication skills
?Strong communication skills
?Well versed in IT skills for example Microsoft Office Suite and CRM systems.
?An administrative or sales background
?Must be detail oriented

Education and/or Experience:
BA degree preferred. At least 1 - 3 years sales admin. experience preferred 


첨부된 이력서 양식으로 작성 必

 채용절차

서류전형 -> 면접전형 -> 최종합격자 발표  -> 입사 

채용일정

- 서류마감 : 채용시 마감

 * 채용시, 마감예정으로 빠른 접수 요청드립니다.


서류접수 방법


- 첨부된 입사지원서 양식 작성 담당자 이메일 접수  Sungeun_shin@kellyservices.kr

- 메일 접수시 제목 파일명  `헬스케어사_성함` 기재바랍니다.



담당자 정보

신성은 주임 (02-760-8876 / sungeun_shin@kellyservices.kr)


Sungeun Shin

Staffing & Jr. Perm Team l Career Consultant